icon
عرفه باید گم شوی! :: سیب زمینی

سیب زمینی

گاهی وقتها سیب زمین هم که باشی باید پخته باشی
سیب زمینی

سیب زمینی که دوست داشت سیب سرخ شود.

ما سینه زدیم
بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم
انها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم!!
از آخر مجلس
شهدا را چیدند...

هرچیزی قدیمیش بهتر است

عرفه باید گم شوی!

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵ ب.ظ


راستش را بخواهی در زندگیم سر هیچ موضوعی مثل تو متعصب نیستم، اصلا به نظرم آدم وقتی عاشق میشود باید به عشقش تعصب داشته باشد. از آن دست تعصب ها که خارج از دایره عشاق به آن میگویند کورکورانه!

دوست ندارم هربار که به ملاقاتت می آیم دور و برت شلوغ باشد، یا دیگران زیاد با تو تنها باشند و خودت بهتر می دانی چه می گویم!

از اول قرار گذاشتیم من و تو برای هم باشیم، و تو قول دادی که اگر من بدترین هم بودم به پای این عشق بمانی و کس دیگری را نشان نکنی. نشود که تا چشم زیبایت به چند خوب تر افتاد سریع از چشمت بیفتیم!

نشود که فردا روزی نامه ای بفرستی و بگویی: من و تو به درد یکدیگر نمی خوریم.

نشود که یک دفعه بزنی زیر همه چیز و راهم ندهی به دیارت.

نشود که .....


خلاصه اش را بگویم که من از آن دست عاشق ها نیستم که اگر بروی بنشینم و گل پرپر کنم و بگویم، خب عیبی ندارد و به درد هم نمی خوردیم و این حرفها! اگر بگویی نه و یک دفعه بزنی زیر همه چیز می آیم بیرون و شهر را به هم میریزم.

اصلا میدانی عقد این عشق کجا بسته شد؟ آن موقعی که خمپاره اولین بوسه اش را به زمین و زد و تو را با خود برد!

و حالا تا خمپاره دوباره با زمین آشتی نکند و بوسه ای به آن نزند و من را هم با خود نبرد، این عشق اینجا تمام به شو نیست!



عرفه نوشت:

می دانی! در عرفه اگر بخواهی پیدا شوی، باید گم شوی.
چند روز دیگر مهمان تو ام! بساط گم شدنم را مهیا کن، میخواهم تو را پیدا کنم.






پ ن 1: برای مراسم عرفه و تجدید دیدار با یار (که در سطور بالا از آن یاد شد) راهی جنوب و مناطق جنگی هستیم، اگر ذهن فراموش کار یاری کرد دوستان را یاد میکنیم!

پ ن 2: آن عکسی که بالا در اول متن میبینید توسط نگارنده متن گرفته شده، به نوعی ((فتو بای خودم)) میباشد، همچین هنرمندی هستیم ما! در پایین آدرس دیگر عکسهای اینجانب را هم میدهیم که اگر خواستید سری به آن بزنید :

http://negarkhaneh.ir/~VEJDAN

پ ن 3: لعنت به فتنه و فتنه گر و ستون تو خالی!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۱
مسیح

نظرات (۱۰)

خیلی خیلی ملتمس دعا هستم ... برای شفای همه بیماران دعا کنین تو رو خدا ... پدر منم یاد کنید ...
پاسخ:
خدا کنه این ذهن اونجا یاری کنه!
حتما!
سلام
سخنان شهید دستغیب در مورد وقایع حرکت حضرت سید الشهدا(ص)و عاشورا
پاسخ:
علیکم السلام

سلام با بچه های دانشگاه می روید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه خواهش کنم بنده حقیر و خیلی دعا کنید ............ خیلی خیلی خواهش می کنم به بچه های دیگه هم که باهاتونن حتما بگید ............. حتما ...........

پاسخ:
علیکم السلام

الان که این پیام رو جواب میدم برگشتیم دیگه، خیر با یک گروه دیگه ای بود، دوستان رو یاد کردیم!
ممنون

وبت جالبه!

سلام

یعنی اسمت جالبه. وب که نتونستم بخونم

پاسخ:
علیکم السلام

ممنون
۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۳:۴۰ یار دلدار
سعادتی بود که شما داشتین ولی ما نه .البته در بی خبری ما .
پاسخ:
قارداش جان، اینقدر جات خالی بود که نگو!
سفر خیلی خوبی بود! جنوب اختصاصی.
به یادت بودم
۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۴ آخرین کولی
نمی دانم اسمش حسادت است یا چیز دیگر. مهم نیست. مهم این است که وقتی از دور می بینمت نباید دور و برت شلوغ باشد. خودت که می دانی تاب ندارم ببینم دیگران دوست ترت داشته باشند. تو فقط مال منی...نه؟
حالتان را خوب می فهمم
پاسخ:
چقدر خوب!
سلام
آری در واقع
هر وقت گم شدیم پیدا می شویم ...
پاسخ:
علیکم السلام
در واقعیت آری!
ممنونم ... انشاالله حاجت روا شید :D
درود

رد می شدیم، گفتیم پس از سال ها احوالی پرسیده باشیم و عرض ادبی نماییم...

التماسش دعاست...
پاسخ:
علیک درود!

مرد حسابی، چرا یک هو بی خبر رفتی شما؟
آن هم در این شرایط و ...
نمی گویی دلتنگ میشویم؟
گم شدم!
پاسخ:
خب مشکلی نیست!
چاره اش این است که باز دوباره طلبیده شوی برای پیدا شدن!

بازخورد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی